Direktlänk till inlägg 27 juli 2014

LOL

Av bloggmaybe - 27 juli 2014 12:20

  Hej allesammans! Jag filmar när jag bloggar och jag kmr filma en stund

PRAT OM MOVIESTARPLANET!:

Jag har  blivit avvstängd från msp för ingeting :( tragiskt!

Jag bråkade med 2 personer ''Jag sa förstårs förlåt'' men det

hjälpte int mig :(( så HJÄLP! Ställ en fråga om du vill hjälpa mig 

för jag skulle kolla på ett brölllop & det kan jag int jag nu men det stod som vrf ''Men m du ljuger rapporterat eller hakkar jag dig'' Och detta är int sant:(  

HELP ME!! SOS!! Bråket hår hållits länge nu & inte har det löst sig :(

och den som rapporterade mig var inte dem som jag bråkade med mig det var en anonymous!!! Hjjälp!!

Gud vad jag skrev ''HJÄLP ME''!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bloggmaybe - 27 juli 2014 19:27

Hej alla! Jag har liksom aldrig ngt planerat men aja! Huvudsaken e att jag bloggar! Jag har gjort en ny gubbe som är lvl 6 och skapades  idag 07-27 alltså :)   Kokokokokooo! Okey detta e sanningen jag e crazy ibland och rätt sjysst på Coola T...

LOL

Av bloggmaybe - 27 juli 2014 13:17

Hej alla      Ni e bara UNDERBARA!  FATTAE NI E UNDERBARA!!!!! LOL Hahahahahahahahaha VTF Vrf skratta jag för att jag skrek för ni e så underbara o.O men aja :) Byeeeeee haddee inget att skriva ngt men jag gjorde det bah för det var super kul ''...

Av bloggmaybe - 27 juli 2014 12:35

 Hej alla!   Idag är det samma dag som jag  bloggade för första ggn jag bloggade  Vilka roliga smilies ! ''det finns'' och lite våldsamma förstårs om man är lite arg och vill att det ska stå på sin blogg    Det e inte lika varm som det  var igår fö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards